تیم دوچرخه سوای - برنامه فنی اردیبهشت، در بهشت

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید

نظرسنجی
به کدام ورزش بیشتر علاقه دارید؟

در مورخ18اردیبهشت ماه شروع حرکت به سمت بهشت نیشابور.من به همراه مربی خوبم اقای مهدی حسنی استارت برنامه رو زدیم.
ساعت 6.30صبح از میدان پارک به سمت زشک حرکت کردیم.هوا بسیار عالی بود.پس از عبور کردن از زشک توقف کردیم برای ناهار و بعد از ناهار دوباره حرکت کردیم.در مسیر راه با اینکه چرخ ها دستمان بود و داشتیم از کوه ها بالا میرفتیم ولی باز هم گاهی اوقات پنچر میکردیم که در روز اول 3بار شد ولی طبیعی به حساب اوردیم این موضوع رو.هوا رو به تاریکی رفت شب بر روی یک کوه مناسب اتراق کردیم و شب بنا بر این شد که در انجا مستقر بشیم.کنار برف ها و صدای رودخانه.هوا تقریبا سرد بود و تنفس کردن در ان زمان بسیار لذت بخش بود.هیچ صدایی به غیر از صدای رودخانه و گاهی اوقات صدای حیوانات در انجا به گوش نمیرسید.شام رو خوردیم و پس از ان خوابیدیم.صبح ب دلیل این که هوا مه زیادی داشت و سرد بود مجبور شدیم یکم دیر تر حرکت کنیم و ساعت8.30حرکت به ادامه راه دادیم.همینطور که از کوه بالا میرفتیم هوا هم مه آلودتر میشد و به نظر میرسید میخواهد بارون بیاد.بنابر این ما سرعت حرکت رو بیشتر کردیم.تقریبا تا بعد از ظهر به راه ادامه دادیم البته منهی ناهار سرپایی که خوردیم در راه.هوا بسیار مه الود بود و ماه تا زانو در برف ها بودیم بعلاوه یک چرخ در دست و یک کوله45لیتری پشتمون.یک مسیری رو اشتباه رفتیم در بالای کوه به دلیل نداشتن دید کافی در مه و از کوه رفتیم پایین در رشته کوه های شیرباد.وقتی کامل به زمین رسیدیم متوجه شدیم باید از یک کوه دگ میامدیم پایین.بسیار خسته و همچنین پنچری های پی در پی تقریبا در روحیه ما تاثیر گذاشته بود.با نظر مهدی قرار شد دیگر در ان روز به مسیر ادامه ندیم و استراحت کنیم و یک امار از جیره غذایی باقیمانده بگیریم.شب استراحت کرده و در روز بعد با قوای بیشتر و سرعن بالا تر دوباره از کوه با ارتفاع2100متری بالا رفتیم.بسیار کوه لیز بود سنگ های ریز و سر.در ظهر که به بالا رسیدیم و داشتیم از یال های کوه ها میرفتیم و درون برف ها بودیم اب تموم کرده بودیم و غذایی هم به اون صورت برامون نمونده بود و فقط برف میخوردیم.در مسیر رد پای 3عدد گرگ هم دیده میشد که هم مسیر ما بودن که خداروشکر به پست ما نخوردن.ساعت حدودای 5بعد از ظهر بود که افتادیم در سراریزی و به سرعت پایین میرفتیم که باز هم پنچر کردیم.در پایین رودخانه رسیدیم و راشتیم حرکت میکردیم ساعت7شب بود و هوا تاریک بود که4عدد سگ گله دنبالمون کردن به نیت گرفتن.مهدی منو به جلو هدایت کرد و خودش عقب من واستاد و با سرعت زیاد حرکت میکردیم و اون سگ ها هم دنبالمون.مهدی در اون شرایط پنچر کرده بود با این حال پا ب پای من با سرعت میومد که در نوع خودش خیلی برام تعجب برانگیز بود.بعد از سگ ها حدود 1کیلومتر رفتیم و شب را در زیر یک درخت ایستادیم و دوباره پنچر گیری کردیم.وصله هایماان دیگر تمام شده بود.و دانه های اخر رو داشتیم مصرف میکردیم.شب خوابیدیم و صبح زود دوباره به سمت در بهشت نیشابور حرکت کردیم.ساعت11به در بهشت نیشابور رسیدیم و ساعت2به شهر نیشابور.یک ناهار مفصل در شهر خوردیم و به سمت ترمینال حرکت کردیم و این برنامه بسیار خوب و نفس گیر به پایان رسید.

نوع مطلب : دوچرخه سواری،

سه شنبه 28 اردیبهشت 1395
دوشنبه 27 شهریور 1396 04:18 ق.ظ
I'm truly enjoying the design and layout of
your website. It's a very easy on the eyes which
makes it much more pleasant for me to come here
and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme?