تیم دوچرخه سوای - برون شهری گلدشت

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید

نظرسنجی
به کدام ورزش بیشتر علاقه دارید؟

لین برنامه برون شهری گلدشت (پیاده روی رودخانه ای)دره ی شمخال واقع در استان خراسان رضوی(قوچان).

مورخ 3و4 شهریور ماه 93.برنامه یک ونیم روزه اجرا شد و ما با تیم ملحق شدیم.

قوچان مرز باجگیران برای آماده گی جسمانی بیشتر رفتیم و مسیری که باید طی میکردیم18کیلومتر بود.

شب روز 31مرداد ماه در چادر مهدی بهمراه آقای ساعدی و خودم در پارک باجگیران خوابیدیم.

شبی پر از شور و حال و مسخره بازی بود،صبح روز بعد جمعه 31مرداد ماه حرکت کردیم به سمت دره شمخال پس از طی 3کیلومتر برای صرف صبحانه اطراق کردیم.بعد از صرف صبحانه با اعضای تیم حرکت کردیم و پس از طی 15کیلومتر و پس شور و حال آب بازی با بچه های تیم و خوردن تمشک برای صرف ناهار ایستادیم.

و پس از صرف ناهار حرکت کردیم.

دره ها و کوه ها انسان را به اعماق بیکران هستی میبرد.چقدر زیبا و شگفت انگیز بود.جالب این بود که به یک دو راهی میر رودخانه ای رسیدیم که از یک طرف آب گرم و از طرفی دیگر آب سرد به هم میرسیدند.

ساعدی و مهدی در آب خوابیدند و حسابی کیف کردند.ساعت 4بعد از ظهر رسیدیم به قله ی شمخال و ساعت 5:30به جایگاه اتوبوس ها و سرویس ها رسیدیم و ساعت 8:30دقیقه به مشهد رسیدیم.