تیم دوچرخه سوای - برنامه حرفه ای پیوست ریکاوری شیراز مهر94

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید

نظرسنجی
به کدام ورزش بیشتر علاقه دارید؟

برنامه حرفه ای پیوست ریکاوری شیراز به سرپرستی آقای مهدی حسنی برگزار شد.
در روز24مهرماه در ساعت3از مشهد به سمت شیراز حرکت کردیم.چرخ ها را در داخل اتوبوس به همراه خودمان بردیم و در روز25ساعت3.30بعد ار ظهر به شیراز رسیدیم.به دلیل این که اتوبوس در بین راه خراب شد دیر رسیدیم و خسته شده بودیم در راه به همین دلیل پس از گرفتن سوئیت در آن روز به استراحت پرداختیم و صبح روز بعد در ساعت7.30از شیراز به سمت تخت جمشید حرکت کردیم مسیر 55 کیلومتر بیشتر نبود.در مسیر 1بار من و 2بار مهدی پنچر کردیم و همچنین یکی از تیوپ هایمان هم ترکید طوری که مو هایمان را باد برد به همین دلیل ساعت11.30به تخت جمشید رسیدیم.مکانی که به هر طرف از آن نگاه کنی در و دیوار ها،سنگ های خرد شده و...همه و همه با تو حرف میزنند.بسیار زیبا بود و همچنین غم انگیز...
پس از بازدید مفصل دیگر وقت آن را نداشتیم که به پاسارگاد بریم به همین دلیل در آنجا یک سوئیت گرفته و شب آنجا اسکان کردیم.صبح روز بعد که هوا سرد بود قبل از طلوع خورشید حرکت کردیم به پاسارگاد.از سوئیت که اومدیم بیرون سرمای عجیبی بدنمو در اول صبح گرفته بود.راه که افتادیم طولی نکشید به یک مغازه که آش میفروخت رسیدیم.در آن هوای سرد واقعا آش چسبید و با ولع و لذت خاصی آش خوردیم.ژس از آن راه افتادیم.
باید امروز 230 کیلومتر رکاب میزدیم.
بنابراین مهدی سعی میکرد یک مدیریت خوب برای زمان انجام بده.قبل از ظهر به پاسارگاد رسیدیم در ساعت11.30و در آنجا اجازه دادند با چرخ هایمان برویم.ژس از آن در ساعت12.20حرکت کردیم.ژس از چند متر متوجه شدیم که چرخ مهدی بار دیگر پنچر شده.من رفتم از اهالی آن محل تشت گرفتم تا بتونیم در همان جا پنچرگیری کنیم و از تیوپ ذخیره استفاده نکنیم.پس از پنچرگیری به راه افتادیم و در ساعت2 در کنار یک پمپ بنزینی که یک فضای سبزی داشت ایستادیم و ناهار رو خوردیم و پس از ان سریع جمع و جور کردیم و حرکت کردیم.در راه بار دیگر مهدی پنچر کرد .خورشید در حال غروب بود بنابراین گفت بهتره که در جاده پنچر گیری کنیم که اگه در شب باردیگر پنچر کردیم تیوپ ذخیره رو اونجا مصرف کنیم.خدا روشکر بدون آب تونستیم تیوپ رو پنچرگیری کرده و حرکت کنیم.ساعت6/30بود و ما داشتیم با دقت بالا حرکت میکردیم.هوا تاریک و ماشین ها هم با سرعت بالا از کنار ما رد میشدن.این بار نوبت به من رسید تا پنچر کنم.بنابر این سریع تیوپ رو عوض کردیم و دوباره حرکت کردیم به سمت شیراز.در ساعت8شب به شیراز رسیدیم و به سوئیتی که از قبل گرفته بودیم رفتیم و پس از شام  از فرط خستگی خوابمون برد.فردا آن روز بعد از ناهار به سمت مکان های دیدنی شیراز حرکت کردیم مانند دروازه قرآن.ارامگاه خواجه کرمانی.باغ جهان نما.ارگ کریم خان زند. باغ دلگشا.سعدی.حافظیه.علی بن حمزه.حرم شاه چراغ.عمارت شاهپوری.خانه زینت الملک.مسجد نصیر الملک.حمام وکیل.باغ امام.مسجد وکیل و...
در طی امروز  بیشر این مسیر ها رو قشنگ گشتیم.فردای ان روز در ساعت2بلیط داشتیم بنابر این صبح زدیم بیرون و مکان های باقیمانده رو هم خوب گشتیم و به سمت ترمینال رفته و چرخ ها رو داخل اتوبوس گذاشته و این بیرانه به خوبی به پایان رسید.

نوع مطلب : دوچرخه سواری،

پنجشنبه 7 آبان 1394
دوشنبه 27 شهریور 1396 12:27 ق.ظ
Inspiring story there. What occurred after? Take care!
سه شنبه 22 دی 1394 12:38 ب.ظ
سلام بچه های اتاق 9 چه خبرا الان مشهدین یا نیویورک.