تبلیغات


تیم دوچرخه سوای
تیم دوچرخه سوای
کاراته هنر جوان مردان است
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM           
تیم کلنی تیم کلنی تیم کلنی تیم کلنی تیم کلنی تیم کلنی تیم کلنی
درباره سایت



مدیر سایت : فرهاد محبی پور


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید



نویسندگان
نظرسنجی
به کدام ورزش بیشتر علاقه دارید؟





Karate Is The Art Of Generous Homan





نوع مطلب : اهداف، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
سه شنبه 7 مرداد 1393
اولین کارگاه آموزشی سفر با دوچرخه

فدراسیون دوچرخه سواری در نظر دارد کارگاه آموزشی تحت عنوان سفر با دوچرخه برگزار نماید .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ کمیته ایرانگردی و جهانگردی فدراسیون در نظر دارد اولین دوره کارگاه دو روزه تحت عنوان سفر با دوچرخه را در روز های 29 و 30 شهریور ماه از ساعت 8 صبح لغایت 17 در کمپ تیم های ملی دوچرخه سواری مجموعه آزادی تهران برگزار نماید .
هزینه شرکت در کارگاه برای اعضای کمیته ایرانگردی و جهانگردی فدراسیون 700/000 ریال
هزینه شرکت در کارگاه برای افراد غیر عضو کمیته ایرانگردی و جهانگردی فدراسیون 120/000ریال
علاقمندان به شرکت در کلاس میبایست درخواست خود را به همراه فیش واریزی به شماره حساب حساب0105680293004 بانک ملی شعبه پیام انقلاب اسلامی به نام فدراسیون دوچرخه سواری تا ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 28/6/96 را به شماره فکس 88844964 ارسال کنند .
متقاضیانی که عضو کمیته ایرانگردی و جهانگردی فدراسیون نمیباشند میتوانند فرم عضویت در کمیته را از هییت مربوطه یا فدراسیون دریافت و بعد از تکمیل مدارک لازم جهت ثبت نام به فدراسیون مراجعه کنند . همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح لغایت 15 میتوانند با شماره 88326575 داخلی 208 تماس حاصل نمایند .


دوستان برای خوابگاه با تهران صحبت کردم با آقای محمدی مشگلی نیست، کسانی که مشگل ندارند با من هماهنگ کنند بریم.
نویسنده: مهدی حسنی





نوع مطلب : خبر، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
شنبه 25 شهریور 1396
مشکلات پرینه در دوچرخه سواری

پرینه Perineum ناحیه ای بین مقعد و آلت تناسلی است. این ناحیه حاوی اعصاب و عروق خونی زیادی است که در حین دوچرخه سواری تحت فشار قرار میگیرند. فشار به این عروق و اعصاب بخصوص عصب پودندال میتواند موجب احساس گزگز و بیحس در ناحیه پرینه و همچنین اختلال موقت در عملکرد جنسی ورزشکار شود. اختلالات ذکر شده ممکن است تا چند روز بعد از یک دوچرخه سواری طولانی باقی بمانند.

شیب زین دوچرخه به جلو و پایین موجب فشار کمتر زین به ناحیه پرینه و در نتیجه کمتر شدن احتمال بروز علائم ذکر شده میگردد. متاسفانه زین های باریک که در دوچرخه های حرفه ای استفاده میشود موجب فشار بیشتر به عروق و اعصاب پرینه میشود.

در مسافت های کوتاه مدت ممکن است استفاده از پد های ژلاتینی بتواند مقدار فشار زین به ناحیه پرینه را کاهش دهد ولی این اقدام در دوچرخه سواری های طولانی مدت کارساز نیست.

برای کاهش فشار زین به پرینه توصیه میشود:

*1.هر چند وقت یکبار از روی زین بلند شوید و اجازه دهید ناحیه پرینه شما کمی آزاد شده و به آن فشاری وارد نشود

*2.جای خود بر روی زین را مرتبا تغییر دهید

*3.شیب زین را کمی به سمت جلو و پایین بدهید

*4.استفاده از شورت های مخصوص دوچرخه سواری با پد در ناحیه پرینه ممکن است کمک کننده باشد

*5.در مسافت های کوتاه دسته دوچرخه را کمی بالاتر قرار دهید تا فشار کمتری به پرینه وارد شود.





***در تهیه این مطالب از سایت
                                                 http://www.iranorthoped.com
 استفاده کردم.***
 امیدوارم که مفید فایده باشه.

نویسنده: مهدی حسنی




نوع مطلب : آموزش، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
پنجشنبه 23 شهریور 1396
برنامه ای که شش ماه هر شب برنامه ریزی کردیم!
 سرزمین هزار ادیان و دموکراسی ترین کشور جهان، یکی از دیدنی ترین مناطق این کره خاکی ، که عموما این کشور را هفتاد و دو ملت می خوانند . تعداد ادیان و مذاهب اقوام و فرهنگ ها، این کشور در جهان بی نظیر کرده است،سرپرست مهدی حسنی

مورخ ۹۵/۱۱/۸ با استقبال گرم دوستان معاونت دانشگاه سنباد،و بعد از فیلم برداری و عکاسی خبرنگاران شبکه استانی خراسان رضوی در فرودگاه مشهد، ایران را ترک و بسمت شارجه و بعد از ترانزیت به هندوستان عازم شدیم،
استارت از شهر گوا زدیم، تپه های گوا خیلی زیبا و سنگین بود و با وجود هوای گرم و شرجی که داشت خاطره خوبی بجای گذاشت ،و جدا از میوه های عجیب و غریبی که پیدا میشد انواع خدا هایی که برایمان خیلی جالب بود دیدیم که شامل : خدای سای بابا ،خدای لاکشمی، خدای کریشما،
خدای گانشا،و...،سپس شهرهای:  ملوان ، راتناگری ، علی باغ ، بمبئی ، سارات ، وادودارا ، احمد آباد ، یودایپور ، اجمیر ، جیپور ، آگرا ، و درخاتمه شهر جیپور این برنامه هیجان انگیز به اتمام رسید.

   67  کیلومتر       Maximum speed
    4   کیلومتر       Minimum speed
   26  کیلومتر       Average  speed 
  2600 کیلومتر     مسافت کل.







نوع مطلب : دوچرخه سواری، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
جمعه 13 مرداد 1396
برنامه دوچرخه: کشور آذربایجان به مسافت  1100 کیلومتر، شهر های؛
ماسالی، بیلاسوار،سالیان ،باکو، آکسو، آغداش، آجیبادی




نوع مطلب : خبر، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
دوشنبه 1 خرداد 1396
برنامه دوچرخه: کشور هندوستان به مسافت  2600 کیلومتر، شهر های؛
گوا ،بمبئی ،سارات ،احمد آباد ،یودایپور ،اجمیر ،جیپور ،آگرا




نوع مطلب : خبر، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
پنجشنبه 7 بهمن 1395
هفت راز پنهان در دوچرخه سواری:

دوچرخه سواری دارای طیف متنوعی از رشته هاست. برخی از دوچرخه سواران ترجیح می دهند با لاستیک های پهن به دوچرخه سواری  در مسیرهای پیاده رو صخره ای بپردازند. برخی هم ترجیح می دهند در جاده و تپه ها برانند. برخی برای تفریح و عده ای هم برای ورزش و به شکل حرفه ای دوچرخه سواری می کنند.در هر صورت همه ما می توانیم از مزایای دوچرخه سواری برای حفظ سلامت خود بهره جوییم. دوچرخه سواری در میان سایر وسایل حمل و نقل یکی از بهترین فعالیت ها برای بهبود سلامتی ماست که میتواند سلامت جسمی و روحی مارا تضمین کند.

1- دوچرخه سواری و تقویت ماهیچه های قلب: دوچرخه سواری ارتباط زیادی با آمادگی جسمانی قلبی عروقی دارد و به عنوان یک عامل کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی  انسداد شرائن شناخته می شود.

2-دوچرخه سواری برای ماهیچه های بدن مفید است: دوچرخه سواری یکی از عالی ترین ابزارها برای فرم دهی و ساخت ماهیچه های بدن است. مخصوصا نواحی پایین بدن مثل ماهیچه ساق پا، ران و نشیمنگاه و پشت بدن را قوی می کند.
3-دوچرخه سواری همچنین برای کسانی که دارای مشکلات مفاصل، آسیب در قسمت پاها و تهیگاه هستند و موجب دوری آنها از ورزش های سنگین شده؛ ورزشی سبک و مفید محسوب می شود.

4-دوچرخه سواری برای کمر مفید است: شما می توانید هنگام دوچرخه سواری مقدار زیادی کالری بسوزانید؛ مخصوصا زمانی که در مقایسه با یک دوچرخه سواری تفریحی آرام، سریعتر می رانید و به راحتی در پائین نگه داشتن وزن بدن کمک شایانی می کند. علاوه بر این فواید، دوچرخه سواری باعث افزایش  و بالا رفتن سوخت و ساز بدن حتی بعد از پایان دوچرخه سواری می شود.

5-دوچرخه سواری اکسیر جوانی: دوچرخه سواری عالی ترین روش برای افزایش طول عمر شماست. با دوچرخه سواری منظم می توانید به افزایش تعداد سالهای عمرتان کمک کنید. حتی با قبول ریسک آسیبهای احتمالی در طول دوچرخه سواری باز هم سود آن نسبت به ضرر های آن بیشتر است.

6-دوچرخه سواری برای هماهنگی اجزای بدن مفید است: حرکت دادن هر دو پا به دور یک محور، همزمان با ایجاد کشیدگی در دست ها و تحمل وزن بدن یک تمرین بسیار خوب برای هماهنگی مهارتهای اندام هاست.
دوچرخه سواری و تضمین سلامت روحی: دوچرخه سواری ارتباط مستقیم با ایجاد آرامش ، شادی و نشاط  و بهتر شدن سلامت روحی افراد دارد.

7-دوچرخه سواری برای سیستم ایمنی بدن مفید است: دوچرخه سواری می تواند سیستم ایمنی بدن را برای مقابله با انواع بیماری ها مثل سرطان محافظت کند.
امیدوارم که مفید فایده باشه.

نویسنده: مهدی حسنی




نوع مطلب : آموزش، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
یکشنبه 5 دی 1395
‌اسپینینگ چیست؟

اسپینینگ یا همان ورزش با دوچرخه ثابت می تواند راه بسیار خوبی برای تمرین بالا،سوزاندن کالری، کاهش وزن و حفظ عضلات در شکل خود باشد. تنها چیزی که نیاز است، داشتن صبر و انگیزه بالا در زمان ورزش با سایرین است تا آن رضایت واقعی حاصل شود. اسپینینگ یک ورزش موثر است که حتی امکان تمرین دوچرخه سواری برای دوچرخه سواران حرفه ای را در فصل استراحت و تعطیلی مسابقات ، برایشان فراهم می کند.

اسپینینگ ( دوچرخه ثابت) برای هر سطحی از توانایی های جسمی قابل انجام است و دیگر نیازی نیست بر روی دوچرخه ثابت خود از کلاه ایمنی استفاده کنید! اما باید توجه داشت که شما سوار یک دوچرخه واقعی نیستید. بعد از مدت ها کلاس ها می تواند برایتان یکنواخت شود و شما باید خود انگیخته باشید تا بیشترین استفاده را از کلاس خود ببرید.

کلاس های دوچرخه ثابت یا اسپینینگ یا همان دوچرخه داخل سالن، در سالن ها وباشگاه های فیتنس ، با نورپردازی مختلف و موسیقی تند و ریتمیک برای ایجاد یک جو متفاوت برگزار می شود. همه آنچه که نیاز دارید یک دوچرخه ثابت، حوله ،لباس ورزشی و یک بطری آب است.


امیدوارم که مفید فایده باشه.

نویسنده: مهدی حسنی



نوع مطلب : آموزش، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
یکشنبه 5 دی 1395
برنامه مکمل،استان گلستان(3روزه)




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
سه شنبه 4 آبان 1395
برنامه حرفه ای به سمت غرب کشور با سرپپرستی مهدی حسنی برگزار شد.
شروع برنامه بنده به همراه مهدی و دوست رکاب زن جدیدم.ن آقا ایمان به سمت راه آهن رفتیمکه مقصد اون تبریز بود.
فردا اون روز به تبریز رسیدیم و چرخ هارو رفتیم و از باربری تحویل گرفتیم و به سمت پارک ایل گلی رفتیم تا شب رو در اونجا مستقر باشیم.
در اون شب با کمال که از ترکیه اومده بود و دومنیک از سویس آشنا شدیم و شام با اونا خوردیم.
فردا صب استارت برنامه 370کیلومتری رو زدیم که من در این گزار ش از نوشت شهر های کوچک خودداری میکنم.
بعد از 4شب به اردبیل رسیدیم که بدلیل اینکه شب قبل 15کیلومتری اردبیل اسکان کرده بودیم مجبور به رد شدن از تردبیل شدیم و در اون روز بارون میومد و هوا تقریبا سرد بود و باد شدیدی میومد که ما مجبور به رفتن بودیم و 15بعد از از اردبیل در یک جا کنار جاده تقریبا اسکان کردیم به دلیل بارون و باد شدید نشد ادامه بدیم.
فردا اون روز به سمت سرعن حرکت کردیم که بعد از رسیدن به سرعین سوییت گرفتیم و وسایل و خودمومو ترتمیز کردیم.
بعد از ظهر به سمت بازار  رفتیم و شب در 3محل شام خوردیم!!!!!!
درسته حرکت حرفه ای نبود ولی خیلی حال داد.شکمم احساس میکردم کش آورده و احساس بالا اوردن میکنم!!!!!!
کوبیده،دیزی،آش دوغ+مخلفات و خرت و پرتای دگ...
فردای اون روز به سمت تله کابین حرکت کردیم که رو کوه های مرزی بین ایران و اذربایجان حرکت کردیم و از بالای گردنه حیران اومدیم پایین و جاده فوق العاده ایی رو شاهدش بودیم.
در سرازیری گردنه حیران به سمت آستارا روانه شدیم و من و مهدی در شلوغی جاده گردنه حیران با ترک و خورجین ماشین ها و حتی تریلی و اتوبوس هارو قیچی میکردیم....
شب ساعت7به استارا که مقصد نهایی بود رسیدیم و 2شب در استارا بودیم و از این شهر تمیز شمالی لذت بردیم.پیشنهاد میکنم اگخ شمال میرین حتما سر به آستارا بزنین با تمام شهر های شماالی فرق میکنه....
دریای تمیز شمالیش واقعا جای تعجب داشت.
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     





نوع مطلب : دوچرخه سواری، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
سه شنبه 27 مهر 1395
برنامه دوچرخه شهریور ماه  غرب کشور (9روزه)



نوع مطلب : خبر، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
پنجشنبه 4 شهریور 1395


( کل صفحات : 5 )    1   2   3   4   5   


آمار سایت
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی